Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Little Shadow DemonOther/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Core Membership
Statistics 2 Deviations 34 Comments 10,987 Pageviews
×

Activity


deviantID

LittleShadowDemon
Little Shadow Demon
United States
PSN:LadyShadowDemon
LIVE:LadyShadowDemon
AIM: LittleShadowDemon
MSN: LittleShadowDemon ( both hotmail and live)
YIM: LittleShadowDemon
Have to pull evil stunts to gain coherent form.

Current Residence: Earth
Personal Quote: Darkness does not fall, it consumes.
Interests

Journal

No journal entries yet.

Comments


Add a Comment:
 
:iconyoukai-hime:
youkai-hime Featured By Owner Aug 20, 2016   Artist
:iconblue-aplz::iconblue-oplz::iconblue-mplz::iconblue-iplz:   
:iconblue-aplz::iconblue-rplz::iconblue-mplz::iconblue-splz::iconblue-tplz::iconblue-eplz::iconblue-rplz:
Reply
:iconanqry-yeen:
Anqry-yeen Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist General Artist
omg I love you
Reply
:iconaomiarmster:
AomiArmster Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist General Artist
BY THE POWER OF THE WATER FAIRY I NULLIFY ALL THE CURSE-DOOM-CHAIN-MESSAGES, ALL HARM AND THREATS ARE NOW INVALID.
Reply
:iconaomiarmster:
AomiArmster Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist General Artist
LOL = LUCIFER OUR LORD.
YOLO= YOUTH OBEYING LUCIFER’S ORDERS.
SWAG = SATAN’S WISHES ARE GRANTED.
ROFL = RISE, OUR FATHER LUCIFER.
BRB = BEELZEBUB RULES BELOW.
WTF= WORSHIP THE FALLEN.
Reply
:iconscholarwarrior-lad:
scholarwarrior-lad Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist General Artist
:lemon:
Reply
:iconyoukai-hime:
youkai-hime Featured By Owner Oct 30, 2012   Artist
:icontwdaomiplz::iconborkborkplz:
:iconpooplz:
Reply
:iconaomiarmster:
AomiArmster Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist General Artist
We're dicks! We're reckless, arrogant, stupid dicks.
And the Film Actors Guild are pussies.
Kim Jong Il is an asshole.

Pussies don't like dicks because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes. Assholes that just want to shit on everything. Pussies may think they can deal with assholes their way. But the only thing that can fuck a asshole is a dick, with some balls. The problem with dicks is they fuck too much or fuck when it isn't appropriate. And it takes a pussy to show them that. But sometimes pussies can be so full of shit that they become assholes themselves. Because pussies are a inch and half away from assholes. I don't know much about this crazy crazy world, but I do know this. If you don't let us fuck this asshole we're going to have our dicks and pussies all covered in shit.
Reply
:iconaomiarmster:
AomiArmster Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist General Artist
:star:
Reply
:iconmojobrown:
MojoBrown Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist General Artist
a little demon
sexy!
Reply
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
40 Million+ deviants, half of which are you. :stare:
Reply
Add a Comment: